Sunday, May 22, 2016

අපි වයසට යනවාද ... වයස අපි ලගට එනවාද?



ඔවු...  මේ දෙකම සිදුවන්නේ එකටමය.උපන් මොහොතේ සිටම සිදුවන මෙම අඛණ්ඩ ක්‍රියාදාමය අප දකින්නේ එක්තරා මට්ටමක් දක්වා වැඩී.. පසුව අනුක්‍රමයෙන් දිරායන බවක්ය....
mature ... හෙවත් මේරීම ... තවත් ජනිතයෙක් මේ ලොවට දායාද කරන්න ඇතිවන හැකියාවයි... ගසක .. වැලක මේරීමද එසේම දකිමු.
නමුත් මෙය අපට හොරා අපේ සිරුර තුළම ඇතිවන රසායනික සංයෝගයන්ගෙන් ලැබෙන දෑවැද්දක් බව දන්නෝ කීයෙන් කී දෙනෙක් ද?එය වචනවලින් ලියන්න බැහ.
ලියන විටත් පටන්ගත් තැනින් බොහෝ දුරට පියඹා ඇති බැවිනි... rapidly changing ...අති ධාවනකාරී වෙනස්වීම ..
අනිත්‍යතාවය...
මෙය මිනිස් සිරුරට පමණක් සීමාවේද ?.. ජීව අජීව .. සැමට පොදු සාධකයකි.
මෙය තේරුම් ගන්නේ කෙසේද?....
ඔබ පහනක් දල්වයි..
අනු ක්‍රමික ක්‍රියාකාරිත්වය බලන්න.
1. පහන දල්වයි...
2. තෙල් රත්වෙයි.
3. තිරයේ පත්තුවන කොණට ජ්වලන අංකයට පත්වූ තෙල් පැමිණ ගිනි ගනී.
4. මේ ක්‍රියා දෙක සමගම තිරය ද දැවී කෙටිවෙයි...
මේවා එකක් පස අනෙක සිදුවේ යැයි ... කිව හැකිද?
නැහ. සියල්ල එකටම සිදුවේ... උප්පාද ... වය ධම්මිනො ...
කීවේ එයයි ... මේ ද්විත්වය එක්වරම සිදුවේ.
ලියන අපි වචන සොයන කොටම නික්මී හමාර බැවින් මේ දහම ලියන්න .. කියන්න .. දෙසන්න .. බැරි බව දන්නේ කීයෙන් කී දෙනාද?
ඒ අසන .. කියන .. ලියන .. දකින .. මොහොතේ ඔබ ඉන්නේ කොතැනද?
ඒ රැදී සිට්න්න හැකි තැනක් නොවේ.
මේ සියල්ල තථාගත දහමයි.උන්වහන්සේට මිස අපිට දකින්න බැරි දෙයක්.
පෘතග්ජනයා .. යනු තම කොටස .. මම .. මාගේ .. කියා වෙන්කරගත් අයයි... ඒ හින්දා අපිට මේ දහම ලියන්න පිළිවන.. අහන්න පිළිවන
ප්‍රත්‍යක්ෂ කරගන්න පිළිවන .. කියා සිතයි..
මේ නිසයි බුදුවරයෙක් පහළවෙන්න ඕන.උන්වහන්සේට මේ සියල්ල ආලෝකයේ වේගයට වැඩි වේගයකින් එකක් පස අනෙක වශයෙන් නොගෙන ඉතිරි නැතිවම ඒ ඒ ක්ෂණයේ දැකිය හැක.
(මෙය ඔබට මට හිතාගන්නවත් බැරිදෙයකි)
භූරිපඤ්ඤ තථාගත ... වන්නේ එබැවිනි.
පෘතග්ජන අපි තම තමා ගේ දෘෂ්ඨිකෝණවලින් දකිමින් නානා අරුත් සපයත්.
අන්ධයන් රැල අලියා වර්ණනා කළ විලසිනි.

No comments:

Post a Comment