Sunday, May 22, 2016

අපි නොදන්නා එහෙත් දැනගතයුතු දැනුම් මාර්ගය.
--------------------------------------------------
විඤ්ඤානය ... කියන්නේ අපේ මතක ගබඩාවට. අපි ජීවිතයේ පළමුවරට දකින .. අසන .. අත්දකින .. ඕනෑම දෙයක් ඒ ක්ෂණයේ රසායනිකව රූපයක් සේ මතකයට යවනවා.දිතු කාලීන මතක .. කෙටිකාලීන මතක ලෙසත් ඒවා විග්‍රහවෙනවා..
එම අරමුණු .. සිද්ධි ... ප්‍රබලවූ තරමට ....හා..... ඊට අප අවධානය ..... යෙදූ ප්‍රමාණයට.... මතකය ... තීව්‍ර වෙනවා.
ඉගෙන ගන්නා දරුවනට දිගුකාලීන මතකය වගේම විභාගයට උත්තර ලියනකන් මතක තබාගතයුතු දේත් තිබෙනවා.. උගන්වන ගුරුවරැ ඒ සදහා විවිධ ක්‍රම ශිල්ප ඒ ඒ වයස් මට්ටමේ දි අනුගමනය කරනවා.
මේවා දැනුම හෙවත් knowledge ලෙස වටහා ගැන්ම ප්‍රමාණවත්.අප යමකට ඇස යොමුකරනවිට .. කණ යොමුකරනවිට 100%ක්ම යොමුවේද?
බසයක් බලාපොරොත්තුව පාරේ සිටින ඔබ සිහිය යොදන්නේ ඒ ගැන පමණක් ද නොවේ.තවත් බොහෝ දෑ වෙත සිත නිතැතින්ම යැවේ.
ඒත් පංතිකාමරයකට කොටුවී සිටින ඔබ එතරම් අපහසු තත්වයකට නොවැටී අවධානය දෙයි.( විශේෂ හේතු නැත්නම්)
එහෙනම් විභාග පේල් වෙන්න හේතුකාරක මොනවාද?
පැහදිළිවම .... අනවධානය ... බව කීවොත් ඔබ මා හා උරණ නොවනු ඇත.
ඔබේ සිතේ ඒ ඒ මොහොතේ ඇතිවන වික්ෂිප්ත භාවයන් තුළ බාධක මතුවෙනු ඇත.පළමුව සවන් දෙන්න සූදානම්වන ඔබ තම සිත ඊට නැඹුරුකරගන්න සමත් විය යුතුවේ.
ඝෝෂාකාරී පරිසරයක ඒ දුෂ්කරවනු ඇත...
සිතේ සමථය .. සමනය... ඉගෙනගන්නා දේ දරාගැන්මට අත්‍යවශ්‍ය වේ.
කුඩා ළමුනට සිත එක්තැන් කරගන්න ගුරුවරියක විසින් ඔවුනට ... ටෙඩි බෙයාර්ස් .. ලා ලබාදී ඔවුන් උදරය මත තබාගෙන විනාඩි 5ක් පමණ හුස්ම ගැන්මේ දී ඇතිවන අදර උස්පහත්වීම් උපයෝගී කරගෙන ...
ටෙඩී ... ඉහළට ...
ටෙඩී පහලට ...
යන ලෙසින් විධාන කරමින් සිත සමෝධාන ගත කරවා..
ගණිත පාඩමට පිවිස ඇත....
ඇය ගේ උත්සහය අතිසාර්ථක විණි.
මේ කතාවෙන් ඔබට ගතයුතු යමක් වේද?
ඔබ පාඩම් කරන්නේ එවන් සමථයක් සිතේ ඇතිකොට ගෙනද?
උසස් පෙළ විභාග ලංවන ... මෙවන් සමයක ....
ඔබ සිත දැහන්ගතකොට මතකසටහන් රුවාගන්න.
ඔබේම ක්‍රමයක් ඔබම සොයා ගන්න.
ඒ වඩාත්ම ඵලදායීවේ.
ජයමාවත .. ඔබ තුළමය..
දිරිමත්ව පා නගන්න...

No comments:

Post a Comment