උක්තයයි ... කර්මයයි... දෙකම නැති තැන .... දැක්කා... යන දම්මය ... (පැවැත්ම) පමණි.
කම්මස්ස කාරකො නත්ථි ( කර්ම කරන්නෙක් නැත) අකර්මක
විපාකස්සච වෙදකො... ( කරන්නෙක් නැති තැන)..... විදවන්නෙක් ද නැත )
ශුද්ධ ධම්මා පවත්තන්ති.... ( ශුද්ධ වූ ධර්මතා පමණක් වේ)
එවෙතං සම්ම දස්සනං... ( සම්යක් දර්ශනය යනු එයයි)
ඔන්න ඔබ සම්යක් දර්ශනයට
සම්බුද්ධ දර්ශනයට පත්වන හැටි.
මේ හරියටම ඉල්ලකයට වැදුනානම් .. සක්ඛාය දෘෂ්ඨිය හෙවත්
මමය ... මාගේය... යන මමායනයෙන් අස්මි මානයෙන් සදහටම මිදේ.
දැන් ඔබ සොවාන් වී හමාරය.
තව ඉතින් ශීලබ්බත පරාමාෂ... සිල්.. ව්රත සමාදානය .. සැකය .. මිථ්යාව .. විමසන්න.
නිරර්ථක බව එවිට ... පෙනේ. දැනේ.
රූපය අල්ලා ගැනීම.
( වදාරා ඇත්තේ දිට්ඨෙ දිට්ඨ මත්තං භවිස්සති - දුටුවොත් දුටුවා පමණි) කියාය
කම්මස්ස කාරකො නත්ථි ( කර්ම කරන්නෙක් නැත) අකර්මක
විපාකස්සච වෙදකො... ( කරන්නෙක් නැති තැන)..... විදවන්නෙක් ද නැත )
ශුද්ධ ධම්මා පවත්තන්ති.... ( ශුද්ධ වූ ධර්මතා පමණක් වේ)
එවෙතං සම්ම දස්සනං... ( සම්යක් දර්ශනය යනු එයයි)
ඔන්න ඔබ සම්යක් දර්ශනයට
සම්බුද්ධ දර්ශනයට පත්වන හැටි.
මේ හරියටම ඉල්ලකයට වැදුනානම් .. සක්ඛාය දෘෂ්ඨිය හෙවත්
මමය ... මාගේය... යන මමායනයෙන් අස්මි මානයෙන් සදහටම මිදේ.
දැන් ඔබ සොවාන් වී හමාරය.
තව ඉතින් ශීලබ්බත පරාමාෂ... සිල්.. ව්රත සමාදානය .. සැකය .. මිථ්යාව .. විමසන්න.
නිරර්ථක බව එවිට ... පෙනේ. දැනේ.
රූපය අල්ලා ගැනීම.
( වදාරා ඇත්තේ දිට්ඨෙ දිට්ඨ මත්තං භවිස්සති - දුටුවොත් දුටුවා පමණි) කියාය
No comments:
Post a Comment