Wednesday, June 15, 2016

සං+සුං ...වීම

ප්‍රශ්ණයට උත්තරයක්.... සං+සුං ...වීම.. ( එකතු වීම නැතිකර දැමීම)
============================================
ප්‍ර.. මම සිතුවිල්ලෙන් තොරව ඉදීම අත් දකිමි....
ඒත් ඒ දැනගන්නේ මගේම සිතුවිල්ලකින් නේද?
උ... අරමුණකට යොමුවීම... සිතුවිල්ලේ උපතයි...
1.සිතුවිල් ඊලගට වැඩේ...
2.උච්චතම අවස්ථාවට පැමිණේ..
3.කෙමෙන් දුර්වල වේ...
( කෙනෙක් මිය ගිය විට ඒ... මොහොතේ... පසුව.. පසුව.. පීඩාව අඩු වැඩි හා මිලාන වන අයුරු අත් දැක තිබේද?)
සිතුවිල්ල උච්ඡ වන්නේ එකින් එකට ඈදීමෙනි.....
එකකින් එකකට අප නොදැනුවත්වම පනී...
දෙක අතර පරතරය තත්පරයෙන් 1% කටත් වඩා අඩු නිසා අල්ලන්න අමාරුය.
එසේ පරතරය දැක ඊගලග එකට පනින්නේ නැකිව ඔබට ඉන්න හැකියාවක් වේද?.....
එසේ හැකිනම් ඊලග එක නොඒ...
එතැන no mind ... නො මනස වේ...
නිරෝධය .. යනු පැමිණි සිතුවිල්ල ඉවරකර ඒ දුර්වලව යන්න ඉඩ හැරීමයි...
සිතුවිල්ලක් නැති බව දකින්නේ ... මම ...ය.
සිතුවිල්ලක් නැති තැන .. මම ... පහව ගොසිනි....
ඇත්තේ ශුද්ධ අවකාශයම බව අත් දකින්න.
සොබා දහමට එක්වන්න...
ප්‍රශ්ණය:--
සිතුවිල්ලක් නැති තැන ... මම ... උයන්නේ පිහින්නේ ...
වැඩපල කරගන්නේ ... කෙසේද?
පිළිතුර:--
කෑම උයන පිහන ... වැඩපලකරන.. විට බුද්ධියෙන් සිහියෙන් කකරන්න..
එතැන ඇත්තේ අඩු සිතුවිල්ලක් බව දකින්න...
ක්ෂණ මාත්‍රිකව ඒ තලයේ ඉන්න...
කෙමෙන් මම... හෙවත් ... මමායනය දියව යනු ඇත..
මමායනය සම්පූර්ණයෙන් ඉවත් වන්නේ රහත් හෝ බුද්ධ තත්වයේදීය..
මම.. සිතුවිලි නතර කරගෙන සිටිනවා ...යන්න ... වැරැදි ලෙස දකින්න.
සිතුවිල්ලටම .. සිතුවිල්ලේ නිශ්ඵල බව දැක මිදෙන්න දෙන්න..
එය ඔබ කරනවා නොවේ... සිදුවන දෙයකි.
පහසු නැති නිසා එහි වටිනාකමක් ඇත..
( ඔබ ඉතාමත්ම කැමැති කෑම එක දිගටම කන කොට පසුව අප්‍රියවේ.
මෙයයි න්‍යාය......
විවාහ වූ පසුව උනන්දුව අඩුවේ.. වයසට යනවිට ඇත්තේම නැති තරම්ය)
ජීවිතාව බෝධයම ඊට මුල පුරයි.

No comments:

Post a Comment